• درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
جمعه, مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
پایگاه خبری مشهد عمران
تبلیغات
  • صفحه اصلی
  • همه اخبار
    • همه
    • اجتماعی
    • اقتصادی
    • انرژی
    • رپرتاژ
    • زیارت
    • سایر خبرها
    • عمرانی
    • فرهنگی هنری
    • فناوری
    • گردشگری
    • محیط زیست
    • منابع طبیعی و آبخیزداری
    هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

    هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

    تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

    تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

    تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

    تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

    صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

    صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

    ما پیوست‌های فرهنگی را در رضایتمندی زائر می‌بینیم

    ما پیوست‌های فرهنگی را در رضایتمندی زائر می‌بینیم

    تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند مشهد در دهه آخر صفر

    تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند مشهد در دهه آخر صفر

    برچسب های پرطرفدار

    • یادداشت ها
    • فیدهای خبری
    بدون نتیجه
    مشاهده تمام نتایج
    پایگاه خبری مشهد عمران
    • صفحه اصلی
    • همه اخبار
      • همه
      • اجتماعی
      • اقتصادی
      • انرژی
      • رپرتاژ
      • زیارت
      • سایر خبرها
      • عمرانی
      • فرهنگی هنری
      • فناوری
      • گردشگری
      • محیط زیست
      • منابع طبیعی و آبخیزداری
      هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

      هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

      تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

      تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

      تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

      تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

      صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

      صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

      ما پیوست‌های فرهنگی را در رضایتمندی زائر می‌بینیم

      ما پیوست‌های فرهنگی را در رضایتمندی زائر می‌بینیم

      تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند مشهد در دهه آخر صفر

      تمهیدات ویژه سازمان مدیریت پسماند مشهد در دهه آخر صفر

      برچسب های پرطرفدار

      • یادداشت ها
      • فیدهای خبری
      بدون نتیجه
      مشاهده تمام نتایج
      پایگاه خبری مشهد عمران
      بدون نتیجه
      مشاهده تمام نتایج
      • صفحه اصلی
      • همه اخبار
      • یادداشت ها
      • فیدهای خبری

      پاداش؛ اهرمی برای تشویق رفتارهای مثبت مشتریان

      تیر ۲۰, ۱۴۰۲
      پاداش؛ اهرمی برای تشویق رفتارهای مثبت مشتریان

      سیستم پاداش به منظور تشویق رفتارهای مثبت مشتریان، به عنوان یکی از ابزارهای اساسی در شرکت‌ها و سازمان‌ها محسوب می‌شود.

      به عنوان مثال، در مطالعات انجام شده در شرکت‌های بزرگ مانند گوگل و مایکروسافت، استفاده از سیستم‌های پاداش، بهبود کارایی و ارتقای انگیزه مشتریان را به همراه داشته است.

      همچنین در حوزه خدمات مالی، استفاده از سیستم پاداش به منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ مشتریان از طریق ارائه خدمات با کیفیت و تشویق به کاهش مصرف انرژی، انجام رفتارهای مثبت، به عنوان یکی از روش‌های موثر در مدیریت ارتباط با مشتریان شناخته شده است. به عنوان مثال، در یک مطالعه انجام شده در بانک‌های بزرگ در کشورهای مختلف نشان داده که پرداخت پاداش به مشتریانی که با وفاداری به بانک خدمات مالی را دریافت می‌کنند، افزایش رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری بانک را به همراه داشته است.

      حفظ رضایت مشتریان به عنوان یکی از اصول مهم شرکت‌های توزیع نیروی برق نیز می‌تواند با استفاده از سیستم پاداش و طرحهای تشویقی تقویت شود. به عنوان مثال، شرکت‌های توزیع برق در کشورهای مختلف به مشتریانی که مصرف انرژی خود را به میزان کمتری از میانگین مصرف در منطقه خود محدود کرده پاداش پرداخت می‌کنند تا ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، هزینه‌های دیگر خود را نیز کاهش دهند.

      همچنین، ارائه پاداش به مشتریانی که مشکلات فنی در شبکه توزیع برق را به شرکت گزارش کرده‌اند و ارائه پاداش به مشتریانی که برای پرداخت قبض خود از روش‌های الکترونیکی استفاده کرده‌اند نیز می‌تواند موجب ارتقای سطح امنیت در پرداخت‌های الکترونیکی و کاهش هزینه‌های مرتبط با پرداخت قبض شده و بهبود کیفیت خدمات شرکت و ارتقای رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

      در نهایت، استفاده از سیستم پاداش در شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌تواند ضمن ارتقا و بهبود کیفیت خدمات، موجب افزایش رضایت مشتریان شود. با این حال، برای اجرای موفقیت‌آمیز یک سیستم پاداش، باید به مواردی نظیر انتخاب پاداش‌های مناسب، تعیین معیارهای دقیق برای ارزیابی رفتارهای مورد نظر و تدابیری برای پیشگیری از سوءاستفاده از سیستم توجه کرد.

      نویسنده:
      پرویز فرزین پور-حمید حق جو

      برچسب ها: پرداخت قبضحمید حق جورضایت مشتریانسیستم پاداششرکت‌های توزیع نیروی برقطرحهای تشویقیکیفیت خدماتمشهد عمرانمصرف انرژییادداشت

      دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      آخرین خبرهای مشهد عمران

      هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

      هم‌افزایی ملی در برپایی موکب سنگرسازان بی‌سنگر جهاد کشاورزی

      مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
      تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

      تاکید فرماندار بر تداوم آمادگی‌ها برای میزبانی شایسته از زائران بارگاه منور رضوی

      مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
      تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

      تقدیرمعاون محیط‌زیست و خدمات شهری  از خدمت‌رسانی موکب امام‌الرضا(ع) به زائران پیاده در دهه پایانی صفر

      مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
      صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

      صفر تا صد ارائه خدمات شهرداری مشهد برای استقبال از زائران پیاده

      مرداد ۳۱, ۱۴۰۴
      • درباره ما
      • تبلیغات
      • سیاست حفظ حریم خصوصی
      • تماس با ما
      Call us: +985136208200

      © 2023 پایگاه خبری مشهد عمران

      بدون نتیجه
      مشاهده تمام نتایج
      • صفحه اصلی
      • همه اخبار
      • یادداشت ها
      • فیدهای خبری

      © 2023 پایگاه خبری مشهد عمران