دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار بهمن ماه امسال به همت خانه روابط عمومی رستا در مشهد برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران،مهدی آقاسیزاده،مدیرعامل خانه روابط عمومی رستا با اعلام این خبر، گفت: حضور اساتید و کارشناسان برجسته ارتباطات کسب و کار به شرکتکنندگان در همایش رستا ۲ این امکان را میدهد تا از تجربیات ارزشمند و دانش روز روابط عمومی، تبلیغات، برندسازی و بازاریابی بهرهمند شوند.
مهدی آقاسیزاده درباره موضوعات مورد بحث در دومین همایش تخصصی توسعه کسب و کار، خاطر نشان کرد: طراحی کمپین های تبلیغاتی هنرگرا، هوش مصنوعی و ارتباطات بازاریابی، مدیریت برند شخصی و کارفرمایی، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار، مسوولیت اجتماعی، نسل Z و آینده نگری ارتباطات برند از جمله محورهای موضوعی رستا ۲ خواهد بود.
دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران، ادامه داد: دومین همایش رستا به بررسی و ارائه راهکارهای نوین در حوزههای بین رشتهای علوم اجتماعی و اقتصادی میپردازدو به عنوان یک پل ارتباطی میان ایدهها و تجربیات مختلف عمل خواهد کرد.
او ادامه داد: این همایش میزبان فعالان صنایع ساختمانی، بانک و بیمه، فناوریهای مالی (فین تک)، پوشاک، مبلمان، لوازم جانبی (اکسسوری) و گردشگری، شرکتهای دانش بنیان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال خواهد بود.
آقاسیزاده تصریح کرد: مسوولان نهادهای دولتی، عمومی و انجمن های خصوصی اقتصادی، مدیران آژانسهای روابط عمومی، برندینگ، فروش، بازاریابی و تبلیغات و برخی از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای منطقه نیز جزو مخاطبان و میهمانان ویژه این رویداد هستند.
شایان ذکر است؛ نخستین همایش از سلسله رویدادهای رستا با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران، خردادماه گذشته با حضور و سخنرانی چهره های شاخص علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل بین المللی پردیسان شهر مشهد برگزار و مورد استقبال گسترده مخاطبان واقع شده بود.