مدیر بیمه دی خراسان رضوی از ارائه خدمات درمانی آنلاین به جانبازان ۷۰ درصد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران، مهدی شریعتی فر در همایش گرامیداشت بیستمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی در مشهد افزود: شرکت بیمه دی با بیش از ۲۰ سال فعالیت توانسته خدمات قابل توجهی به مردم ارائه کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این شرکت با برخورداری از سطح یک توانگری، جزو ۴ شرکت برتر بیمه ای کشور است. البته در بعضی شاخص ها در رتبه اول قرار داریم.
مدیر بیمه دی خراسان رضوی با اشاره به اینکه عمده سهام این شرکت متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران است، خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم خدمتگذار خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستیم و ۷ سال با موفقیت به این عزیزان خدمات رسانی کردیم.
وی با بیان این که مشکل درمان پاشنه آشیل مردم است، افزود: در حال حاضر دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه دی قرار دارند که معادل ۲۴ درصد افراد دارای بیمه درمان تکمیلی در کل کشور است.
شریعتی فر ادامه داد:به همین جهت در این شرکت زیرساخت های بسیار خوبی فراهم شده و فناوری خوبی وجود دارد.
وی یادآور شد: در سطح کشور ۱۱ هزار مرکز درمانی و در خراسان رضوی ۸۸۰ مرکز طرف قرارداد بیمه دی هستند.
مشاور مدیرعامل شرکت بیمه دی در امور ایثارگران افزود: شرکت بیمه دی دارای ۴۸ شعبه در کشور است که از این تعداد، سه شعبه در خراسان رضوی قرار دارد.
وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی بیش از هزار و ۵۰۰ نمایندگی شرکت های مختلف بیمه در رشته های مختلف در حال ارائه خدمت هستند.
شریعتی فر با اشاره به اینکه مجموعه های بزرگی در سطح کشور و استان با بیمه دی قرارداد بیمه درمان تکمیلی دارند، به مرور افتخارات کسب شده توسط بیمه دی طی دو سال اخیر پرداخت و گفت: بر اساس ارزیابی انجام گرفته توسط سازمان مدیریت صنعتی، شرکت بیمه دی در دو سال پیاپی رتبه نخست موسسات بیمه ای را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بر این اساس، این شرکت از منظر فروش و بهره وری در جایگاه اول قرار دارد.
مدیر بیمه دی خراسان رضوی به دریافت تندیس بابت تحول دیجیتال توسط بیمه دی اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه دولت الکترونیک، در سطح کشور پیشتازیم و اکنون برای جانبازان ۷۰ درصد خدمات درمانی آنلاین ارائه می کنیم.
وی اضافه کرد: بناست تا بهار آینده بخشی از فرآیندهای کاغذی در بیمه دی حذف و کار به صورت الکترونیکی انجام شود.
شریعتی فر یادآور شد: دریافت نشان سیمین بهره وری از انجمن بهره وری ایران، دریافت جایزه ۴ ستاره تعالی سازمانی، دریافت تندیس طلایی رضایت مشتری، دریافت تندیس استاندارد مدیریت کیفیت، دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کننده، کسب مقام اول در رسیدگی به شکایات به انتخاب بیمه مرکزی، دریافت لوح تقدیر از نخستین اجلاس انقلاب صنعتی چهارم، کسب نشان استاندارد منابع انسانی و دریافت گواهی استاندارد ایزو بخشی از افتخارات شرکت بیمه دی طی دو سال اخیر است.
وی با تاکید بر این که رضایت مندی مشتری برایمان شرکت بیمه دی اهمیت زیادی دارد، افزود: سعی شده خدمات پس از فروش خوبی ارائه شود و به همین دلیل دارای اقبال مردمی هستیم.
مدیر بیمه دی خراسان رضوی ادامه داد: تلاش داریم ضریب نفوذ بیمه در زندگی مردم افزایش یابد.
وی در پایان با تقدیر از تلاش های همه کارکنان و نمایندگان و کارگزاری های بیمه دی در خراسان رضوی، گفت: وظیفه ما این است آنچه به دست آوردیم را حفظ کنیم و رو به رشد باشیم.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: یکی از شاخصهای پیشرفته کشور موضوع بیمه به ویژه بیمههای تکمیلی است و تنوع و تعداد بیمهها در هر کشوری میتواند یک شاخص توسعه و پیشرفت باشد.
صدیقه خدیوی افزود: در کشورهایی مثل ایران که در حال پیشرفت محسوب میشود، باید یک شاخص ویژه را هم در نظر داشت و آن، اعتمادسازی و جلب اعتماد دو طرف است.
در پایان این همایش از تعدادی از مدیران مراجع درمانی طرف قراداد بیمه دی، کارگزاران، نمایندگان و کارکنان برگزیده شرکت بیمه دی در خراسان رضوی با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.