سازههای شهری و تجاری به طرحهای فرهنگی ویژه دهه پایانی صفر در مشهد اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران، در راستای پاسداشت شعائر دینی و گرامیداشت ایام جانسوز دهه پایانی ماه صفر، فضای تبلیغاتی گسترده در جایجای شهر مشهد، با جلوههایی از عشق و ارادت به پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه اطهار(ع) آذینبندی شده است.
بر اساس برنامهریزیهای انجامشده، ۶ دستگاه تلویزیون شهری و ۳۵۰ سازه تبلیغات تجاری در نقاط مختلف مشهد مقدس، به نمایش طرحهای گرافیکی و پیامهای فرهنگساز در رثای رحلت حضرت ختمیمرتبت(ص)، شهادت پیامآور کرامت و صلح، امام حسن مجتبی(ع) و شهادت خورشید خراسان، امام علی بن موسیالرضا(ع) اختصاص یافته است.
این اقدام با هدف ترویج فرهنگ و معارف اهلبیت(ع)، دمیدن عطر ایمان و معنویت در هوای شهر، و همنوا شدن با دلهای سوگوار زائران و مجاوران انجام پذیر است تا سیمای شهر، آینه اشک و ارادت شود.
منبع: روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری مشهد