راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی رتبه نخست رسیدگی به شکایات واکنش سریع کشور را کسب کرد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران، جعفرشهامت،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان رضوی گفت:راهداران این اداره کل طی ۹ ماهه سال جاری با انجام ۲ هزار و ۸۳۴ ماموریت واکنش سریع رتبه نخست رسیدگی به این قبیل شکایات و ماموریت های جاده ای را در میان سایر استانها به خود اختصاص داده اند.
در خصوص فرآیند پیگیری اقدامات واکنش سریع راهداری، ابتدا شکایات مردمی توسط مرکز مدیریت راهها از طریق سامانه ۱۴۱ ثبت و سپس توسط سامانه جامع مدیریت سوانح و حوادث جاده ای کشور به روسای ادرات راهداری شهرستان ها ارجاع می گردد، این گزارش ها شامل محدوده شکایت، نوع و موضوع شکایت و شهرستان مربوطه می باشد.