مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: هدف ما احصا همه خدمات رو به شهروندان و الکترونیک کردن آن است که تاکنون این پروژه 60 درصد پیشرفت داشته و در راستای تکمیل پروژه دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری کلیه خدمات را احصا، زمانبندی ارایه خدمات را مشخص و گام های بهبود فرایندها را انجام داده که زیربنای خوبی برای تکمیل این پروژه ایجاد کرده است.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران، محمدرضا سمیعی در رویداد ایده پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» اظهار کرد: باتوجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، موضوع شهرداری هوشمند و ارایه خدمات رو به شهروندان به صورت کاملا الکترونیک است، ایده پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» برگزار شده است.
وی افزود: درحال حاضر برخی خدمات احصا و به صورت الکترونیک به شهروندان ارایه می شود تا مراجعات حضوری کاهش پیدا کند اما با توجه به آنکه به موازات امکان دریافت خدمت به صورت الکترونیک ، همچنان از روش های دیگر نیز امکان دریافت خدمت وجود دارد ، استقبال مناسبی از خدمات الکترونیک صورت نپذیرفته است و شهروندان همچنان در بسیاری از موارد مراجعات حضوری دارند.
وی اضافه کرد: رویداد ایده پردازی «ترغیب شهروندان به استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری» به همت همکاران دفتر نوآوری و خلاقیت شهرداری مشهد برگزار شده و امیدواریم به سرعت بتوانیم ایده های مطرح شده در این رویداد را اجرایی کنیم.
منبع:روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری مشهد