مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، از بررسی کامل و تکمیل پرونده های شکایت حوزه دفاتر پیشخوان این استان در بازه زمانی ابتدای فرودین تا انتهای شهریور 1403 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اقتصادی مشهد عمران، علی دلگیر، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در همه ارکان خدمتگزار گفت: صاحبان اصلی این نظام ملت شریف ایران هستند و رسالت اصلی همه دستگاه ها همانا خدمت رسانی شایسته و درخور شأن مردم است.
وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال، 80 شکایت در خصوص دفاتر پیشخوان به اداره کل ICT استان ارسال شده بود افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و با تلاش جهادگونه همکاران، شکایات احصاء شده در این بازه زمانی به صورت کامل بررسی و پرونده تمامی شکایت ها پس از تکمیل بسته شد.
دلگیر همچنین گفت: بیشترین شکایات احصاء شده در این مدت، مربوط به نارضایتی از نحوه ارائه خدمات توسط دفاتر پیشخوان و عدم برخورد مناسب عوامل اجرایی دفاتر بوده که با بررسی دقیق کارشناسان و اعمال جریمه های تعیین شده در آیین نامه، پرونده تخلف تا کسب رضایت نهایی از شاکی دنبال و موارد به طور کامل مرتفع شده است.
منبع: روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی